ניו מדיה

רכז מגמה : אבנר גולן

מגמה טכנולוגית אשר חושפת את התלמידים.ות לעולם התקשורתי והדיגיטלי שמקיף אותם.

המגמה משלבת בין אוריינות מדיה ותוכן תוך שילוב של רכישת כלים מעשיים כגון: בנית אתרים, תחקיר עיתונאי, יצירת תוכן, צילום, עריכה, יצירת פודקסטים, כתיבה עיתונאית והפקה.

מבנה הלימודים:

מסלול תלת שנתי לשני החלקים

תקשורת וחברה הערכה חלופית בהיקף של 30%.

בגרות בכיתה יא’ ובכיתה יב’ בגרות חיצונית על כל החומר שנלמד ב – 3 השנים.

פרסום ועיתונאות כיתה י רוכשים את הכלים לעשיה.

בכיתה יא מתחילים לעבוד על פרוייקט בגרות דו שנתי אשר כולל בתוכו את מיני הפרוייקטון (ציון בגרות בשווי 20% מציון הבגרות הכולל)  בכיתה יא ו – 80% מהציון הינו בכיתה יב בבחינה מול בוחן חיצוני. הפרוייקט עצמו הוא אתר שמכיל כתבות חקר, כתבת וידאו, כתבת פודקסט, קמפיין שיווקי ושיווק ברשתות החברתיות.

תנאי קבלה: ממוצע כללי 75

דרך ארץ איחורים/חיסורים בציון א’

המועמדים יגישו פרוייקט מצולם ומטלת טקסט + ראיון אישי

למי זה מתאים?

תלמידים.ות אקטיביסטים.יות שרוצים.ות מגמה מעניינת ומאתגרת.

תלמידים.ות אשר רוצים.ות ליצור להשפיע ולשנות.