רכז מגמה : אבנר גולן
מגמה טכנולוגית אשר חושפת את התלמידים.ות לעולם התקשורתי והדיגיטלי שמקיף אותם.
המגמה משלבת בין אוריינות מדיה ותוכן תוך שילוב של רכישת כלים מעשיים כגון: בנית אתרים, תחקיר עיתונאי, יצירת תוכן, צילום, עריכה, יצירת פודקסטים, כתיבה עיתונאית והפקה.
מבנה הלימודים:
מסלול תלת שנתי לשני החלקים
תקשורת וחברה הערכה חלופית בהיקף של 30%.
בגרות בכיתה יא’ ובכיתה יב’ בגרות חיצונית על כל החומר שנלמד ב – 3 השנים.
פרסום ועיתונאות כיתה י רוכשים את הכלים לעשיה.
בכיתה יא מתחילים לעבוד על פרוייקט בגרות דו שנתי אשר כולל בתוכו את מיני הפרוייקטון (ציון בגרות בשווי 20% מציון הבגרות הכולל) בכיתה יא ו – 80% מהציון הינו בכיתה יב בבחינה מול בוחן חיצוני. הפרוייקט עצמו הוא אתר שמכיל כתבות חקר, כתבת וידאו, כתבת פודקסט, קמפיין שיווקי ושיווק ברשתות החברתיות.
תנאי קבלה: ממוצע כללי 75
דרך ארץ איחורים/חיסורים בציון א’
המועמדים יגישו פרוייקט מצולם ומטלת טקסט + ראיון אישי
למי זה מתאים?
תלמידים.ות אקטיביסטים.יות שרוצים.ות מגמה מעניינת ומאתגרת.
תלמידים.ות אשר רוצים.ות ליצור להשפיע ולשנות.