רכזת המגמה: מרגלית גולקרוב
המגמה מיועדת לתלמידים מצטיינים בעלי חשיבה מופשטת ובעלי יכולות גבוהות בתחומי מדע והנדסה, המגלים נכונות לעמוד באתגרים.
תוכנית הלימודים במגמה מקנה את היכולת להתמודד ולתפקד בעולם עתיר מידע. המגמה מכשירה את בוגריה לחשיבה מערכתית, יכולת יישום של אלגוריתמים מורכבים ובנייה של פתרונות מבוססי רשת תוך שימוש בשפות תכנות מתקדמות הקשורים לטכנולוגיות בשנות האלפיים. בנוסף המגמה מיועדת לתלמידים שרוצים ללמוד לתכנת, רואים את עצמם יוצרים תוכניות ואפליקציות מתוחכמות, תלמידים שקדנים שאוהבים לחשוב, המוכנים לפצח מטלות לוגיות לא פשוטות ולא מתייאשים מאי הצלחות רגעיות, תלמידים שחולמים ללכת בעקבותיהם של ביל גייטס, מארק צוקרברג וסטיב ג׳ובס.
הלימודים במגמה מאפשרים בחינות בגרות בהיקף של 10 יח”ל במקצועות המחשב וכן זכאות לתעודה טכנולוגית.
בנוסף לבגרות של 5 יח״ל במדעי הבגרות שייגשו אליה תלמידי המגמה בתום כיתה יא, במהלך כיתה יב הם ילמדו איך ניגשים וכיצד מבצעים פרויקט תכנותי גדול, כגון משחק, כולל כתיבת Game Engine (מנוע משחקים) ברמה של 5 יח״ל נוספות. בתעודת הבגרות יופיע לתלמידי המגמה שני מקצועות מוגברים בתחום מחשבים.
לימודי המגמה מחייבים לימודי מקצוע מדעי ברמה של 5 י”ל :ביולוגיה /פיסיקה
מבנה הלימודים | |||
מדעי המחשב א’ | |||
יסודות 1 יסודות 2 | 2 יח”ל | ||
תכנות בסביבת אינטרנט | 1 יח”ל | ||
מדעי המחשב ב’ | |||
מבנה נתונים | 1 יח”ל | ||
תכנות מונחה עצמים | 1 יח”ל | ||
סייבר 5 יח”ל | |||
מבוא לרשתות, פיתון | |||
עבודת גמר |
תלמידי מגמת סייבר גם נהנים גם בסיורי מגמה לחברות הייטק שונות …..